joi, 23 aprilie 2009

Sâptămana de practică politică în Parlamentul European din Bruxelles 14-21 martie 2009

Şi anul acesta, Kolping Moldova a avut o prezenţă la Săptămâna de practică în Parlamentul European, şi anume Ana Cojan din Familia Kolping Valea Seacă (Bacău).

Prezentăm în continuare câteva rânduri adresate de către Ana pentru voi:

“Doresc sa vă împărtăşesc din experienţa pe care am avut-o participând în perioada 14-21 martie la „Sâptămâna de practică politică în Parlamentul European” în Bruxelles, împreună cu tineri din alte 4 ţări (Belgia, Germania, Polonia, Slovenia) 

Din România am paricipat 4 tineri împreună cu Monica Munteanu referent din partea Kolping România. 

Fiecare tănâr participant a fost preluat de cîte un deputat din ţara lui. 

Silvia Ţicău a fost deputata care sa ocupat de mine, precum şi cele două asistente. Am participat la şedinţele de comisie ale dumneaei şi la celelalte activităţi pe care eurodeputata le are pe parcursul zilei. Am avut ocazia să vizităm Bruxellul şi să ne întălnim cu preşedintele Parlamentul European, Hans-Gert Poettering.

În una din seri fiecare grup a trebuit să-şi prezinte ţara, în faţa celorlalţi tineri, iar noi am reuşit să le arătăm unele din tradiţiile noastre impresionându-i foarte mult.

Mă bucur că am avut această ocazie să particip şi vă doresc să ajungeţi acolo şi o să vedeţi cat vă ajută o experienţă de genul acesta.”






Niciun comentariu: